sobota, 6 października 2012

.. ostatnio..

Heej :)

Ostatnio nie pisałam, nie za bardzo miałam czas...próby na ślubowanie gimnazjalistów są fajne, ale jednocześnie wyczerpujące, tzn., działamy bardziej muzycznie, gramy na gitarach,keybordzie i śpiewamy, a koleżanka tańczy. Mamy też przydzielone role, jednym słowem jest ciekawie.


Po lekcjach w piątek odwiedziłam szkołę którą ukończyłam, najpierw oczywiście odwiedziłam moją przyjaciółkę Oliwcie, no i Klaudie, i Ole... jak zwykle nam odwalało...a ,że miałam gitarę , (bo w szkole miałam próbę), to dałam koncert..i w szatni oczywiście też.. było ciekawie, jak szłyśmy do MDK-u  zapisać się na kółko wokalne. Po drodze Amelkę (bo też z nami była)auto by przejechało.. haha było fajnie...



PoZdrO dla
Oliwci
i 1g (gimn,)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- nie miłe komentarze nie będą akceptowane tak jak spam (linki do swoich blogów), ale za wszystkie dziękuje ♥