wtorek, 16 października 2012

Hejj :)

Wiem, dawno nie pisałam, ponieważ nie bardzo miałam czas. Częste kartkówki są wykańczające, ale no cóż nic na to nie poradzę ...

W ostatni piątek było ślubowanie.. wyszło fajnie, grałam na gitarze, ale myślałam ,ze nie dam rady..(stres), jednak wyszło dobrze, tak samo koledze co grał na keybordzie.. nikt się nie pomylił, a pani był a z nas zadowolona....


Dziś połowę dnia czytałam, bo zadane dużo nie było, a ,że jutro mamy wyjście do kina, nie muszę sie uczyć na sprawdzian z wosu .


W mojej klasie jest fajnie, jak zwykle odpały - czyli wszystko jest ok .




Nie mam pomysłu na posta, i nie che Was zanudzać, więc

paa

2 komentarze:

  1. Witam,
    Jestem autorką bloga z ocenami innych stron. Zostałam poproszona o zrecenzowanie twojego bloga. Lecz nie podejmę się tego zadanie ten blog jest zbyt dzieciny. Oceniam tylko blogi pisane przez nastolatków do nastolatków. Jeśli coś by się zmieniło, napisz na moim blogu ponownie. Adres pewnie masz, więc nie będę spamować.

    Pozdrawiam Crystal.

    OdpowiedzUsuń
  2. hejka:) Nominuje cię do nagrody Liebster Blog Award, informacje na blogu ;p

    OdpowiedzUsuń

- nie miłe komentarze nie będą akceptowane tak jak spam (linki do swoich blogów), ale za wszystkie dziękuje ♥