wtorek, 11 września 2012

...o wszystkim...

heej :)

Diś moja przyjaciółka zadzwoniła do mnie z pewnym kłopotem, ale nie mogłam pomóc go rozwiązać, ponieważ chodzę do innego gimnazjum. Ale powiem tyle, zresztą domyślicie się: Jeżeli juz z kimś chodzićie ,mówicie prawdę ,bo kłamstwo nic nie pomoże.
-Oliwcia, nie przejmuj się, po prostu on nie był dla Ciebie.







Dziś dzień minął szybko, chociaż lekcje miałam do 15.25, a w domu byłam o 16.00.
Nie miałam dużo zadane, więc zaczęłam wspominać sobie, zeszły rok szkolny...Tak trochę "odleciałam".

Lubię czasem powspominać, może jest to trochę dziecinne, ale sie tym nie przejmuję, czas tak szybko mija...


Mam pytanie, co to może znaczyć, gdy dziewczynie się podoba chłopak, a on się do niej uśmiecha i patrzy na nią, ale nie rozmawiają.
Ważne, proszę o waszą opinię, jeżeli chcecie napisać, to na mój nr gg. 24339125 .Piszcie, nawet jak jestem niedostępna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- nie miłe komentarze nie będą akceptowane tak jak spam (linki do swoich blogów), ale za wszystkie dziękuje ♥