piątek, 7 września 2012

moja nowa klasa, nie jest taka zła...

Heej :)
Dawno nie pisałam ,dla tego, ze przez ostatnie dni sporo się zastanawiałam nad...ale mniejsza, o to.

Gdy kończyłam podstawówkę, myślałam, że nie spodoba mi się nowa szkoła, i inni przyjaciele.
Jednak się myliłam, bo w mojej  nowej klasie są osoby, na których można polegać....no i mam ochroniarza nowego, ale nikt nie zastąpi cukierniczki Anity, z którą chodziłam do klasy... W klasie, do której chodzę jest 29 osób.

Bardzo Dobrze Idzie Nam Siatkówka, i nazywamy się "SiatkaReczKi"
..gdybym opisywała, z kąt  wzięła się ta nazwa, zajęło by trochę ....

Zajęcia taneczne:
Te zajęcia wcale złe nie są, powiem nawet, że bardzo mi się spodobały.   A najfajniej było jak zaczęliśmy śpiewać: "na lewo na prawo.."  to było śmieszne.

Bardzo polubiłam tą klasę, chociaż chłopcy już mi podpadli, nie powiem, kto ,bo było, by to chamskie. Ale jest o co się zdenerwować...

Jak już wiecie gram na gitarach (wszystkich rodzajach), więc na zajęcia taneczne wraz z dziewczynami..no i chłopcami przygotowujemy występ, więc muszę iść niedługo poćwiczyć.

Koło teatralne:
Bardzo mi się spodobało, zresztą jest z nasza wychowawczynią. Ćwiczenia pani zadaje nam fajne, i czasem trudne, ale polecam takie koło zainteresowania. A najlepsze było na tych zajęciach: "-OGŁOSZENIE: poszukujemy ładnych chłopców na koło teatralne"   haha było się z czego śmiać, zresztą z taką fajna klasą są OdpAły na każdych lekcjach..

Pamiętacie jakie były posty o zakończeniu roku? Nie bardzo wtedy chciałam, ale jednak mogłam nie wyprzedzać swojej opinie, przed danym zdarzeniem. I prawdą jest, to , że tęsknie za przyjaciółkami z podstawówki,ale teraz i tak mam bardzo fajne koleżanki, chociaz nie zastąpią tamtych,ale każdy jest jedyny w swoim rodzaju

Pozdro: dla: 6c z SP1
Darii, Dominiki, Ochroniarza, Marysi i ogólnie całego naszego zespołu SIATKARECZEK 

paa ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- nie miłe komentarze nie będą akceptowane tak jak spam (linki do swoich blogów), ale za wszystkie dziękuje ♥