wtorek, 28 sierpnia 2012

..może i w piątek park, i to ,co myślę ..

heej :)

W piątek może znów pójdę do parku z przyjaciółką Oliwcią,...no i pożniej znów opisze na blogu, nasze ODPAŁY <33

Niedługo szkoła,,,,
"Każdy, kto mówi ,po co szkoła, to najbardziej za nią tęskni"

Ja chyba się cieszę ,że idę do szkoły, mówię chyba, bo nie jestem pewna...wolałabym iśc znów do podstawówki, chodzi mi o PrzyjacióŁ...zresztą nie o naukę, nie będę się oszukiwać :D.. Dobrze, przyznam isę dziwne,że chcę do szkoły, ale dla tego,że nie znam przyszłości, ale pamiętam przeszłość,Napewno teraz Wam namieszałam ,o co mi chodzi, ale  chcę do szkoły ,bo chcę wiedzieć jacy będą nowi przyjaciele, no i jakie rysunki w zeszytach ,zamiast notatek...Przeszłość pamiętam, te nasze przerwy ,co zawsze bbyły za krótkie, to ,gdy gapiłyśmy się na chłopców a oni koło nas przeszli i powiedzieli "hej"., a wtedy my się darłyśmy "NARESZCIE!!!" a pani ze sklepiku wychodzi i "ciszej tam, co pali się?",,,,,....poprostu tęsknie za tym...
"Chciałabym cofnąć czas, przeżyć te przerwy jeszcze raz"

Wiem,że nie mogę się ustawiać ,że w nowym roku przerwy będą nudne, bo nigdy nic nie wiadomo...mogą być podobne ,ale
"Nic dwa razy w życiu się nie powtarza"

Gdy ktoś się pyta: "-tęsknisz za starą szkołom?" odpowiada się "-nie" a gdy przychodzi noc, rzucasz się na poduszkę i masz ochotę się rozpłakać, za tym, co było, jest, i się kończy"..ale nie wolno oszukiwać innych, tym bardziej samego siebie.

Czasem przyjaciółki pytają się mnie dla czego prowadze blog, ale rzadko na nim pisze?
a moja odpowiedż brzmi tak: "-dla tego,że muszę ułożyć w słowa, to co się zdarzyło , i to, o czym myślę,bo blog jest dla mnie jak pamiętnik, opisuję wydarzenia, te ,co były, i te które pokochałam."

Myślę,że zrozumieliście, co chciałam Wam opisać,,,
paa ;)
Pozdrowienia, dla PRZYJACIÓŁ :* :*


Chyba napiszę kolejną piosenkę.....

1 komentarz:

  1. ejj ja nigdy nie tęskniłam za szkołą i nie bd tęsknić xD

    OdpowiedzUsuń

- nie miłe komentarze nie będą akceptowane tak jak spam (linki do swoich blogów), ale za wszystkie dziękuje ♥