niedziela, 22 lipca 2012

Amelka

heej :)

Ostatnio zastanawiałam się,czy może istnieeć jakieś frugo, po którym mojej kuzynce jeszcze bardziej odwala :D i zgadza sie istnieje takie !
Kupiłam czarne frugo i zostawiłam otwarte na 3 dni, więc się przeterminowało i dolałam do niego inne napoje :cole, red bulla i to zmieszałam po kolejnym dniu dałam kuzynce  , i wypiła całą  butelkę, zjadła czekoladę, po jakieś 10 minutach .Byście się zdziwili, co robiła , weszła na orzecha i zaczęła skakać z wysokości 3.5 m, a później jeździła na desce i waliła w bramę, a jak sie wywaliła to mowiła -jeszcze raz!



Dla tego też polecam taką mieszankę na rodzeństwo bo można sie przy tym nie złe uśmiać :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- nie miłe komentarze nie będą akceptowane tak jak spam (linki do swoich blogów), ale za wszystkie dziękuje ♥