sobota, 30 czerwca 2012

..Po..zakończeniu roku szkolnego :*

..W piątek było zakończenie roku szkolnego,wiec po nim posszłam z przyjaciółką do parku.
Siedziałyśmy na naszej''szczęśliwej ławeczce", i po jakimś czasie Oliwka krzyknęła "-aa" ,więc ja na to, "-co'? a Oliwka, ''-pająk!!''  i zmieniłyśmy ławke :D ... póżniej zadzwonił do mnie mój chłopak,.i Oliwka i Dawid,poszli mnie odprowadzić,do babci.(do babci,bo do mojego domu,było za daleko ;) )..a  jak weszliśmy do klatki,to zaczęło nam odwalać i sie śmialiśmy i wydurnialiśmy się, i wyszła jakaś pani , a my jej nie zobaczyliśmy wiec nadal nam odwalało.,,a ta pani "-co wy tu robicie"a my nic.,,,
Oliwcia, Dawidek,było suuuuuuuper :*


--Pozdro :*:* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- nie miłe komentarze nie będą akceptowane tak jak spam (linki do swoich blogów), ale za wszystkie dziękuje ♥