wtorek, 10 kwietnia 2012

pytania i odpowiedzi!

siemka!
Jak sprawdzałam skrzynkę  e-mail zasypały mnie wiadomości ponad 20 użytkowników napisało do mnie z pytaniami! Wiec postaram się na nie odpowiedzieć :)


Skąd bierzesz pomysły na notki??
Pomysły na niektóre notki znajduję w internecie, przez przypadek. Jest również tak, że myślę o czymś o czym chcę napisać :)

Co twoje otoczenie sądzi o blogu?
Moim znajomy,m się chyba podoba. Nie wie czy czytają bloga, ale mówią, że jest ok :]

Dostajesz jakieś prezenty od czytelników?
Nie, bo musiałabym podać adres. Oczywiście, że byłoby miło coś otrzymać.

Czytasz inne blogi?
Tak, czytam blog mojej koleżanki, która mi pomaga z tym blogiem.

Kto wie o twoim blogu(rodzina)?
Jak na razie rodzinie nic nie mówiłam.

Jak znosisz krytykę "anonimów"?
Nie zawracam sobie nimi głowy. Po prostu wciskam delete :) Te osoby po prostu zazdroszczą blogów             i postów.

Co sądzisz o "kopiarach" i "anonimach"?
Uważam, ze nie warto tracić czas nad rozmyślanie o nich. Te osoby myślą, ze jak wcisną dodanie anonimowego koma to im się upiecze.

Jakieś plany odnośnie bloga?
Jak na razie nie mam żadnych. Chcę po prostu pisać^^

Będą częstsze notki?
Chciałabym, ale nie. Nie mam  czasu, bo szkoła i zajęcia pozalekcyjne.

pa!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- nie miłe komentarze nie będą akceptowane tak jak spam (linki do swoich blogów), ale za wszystkie dziękuje ♥